första arbetsdagen avklarad!

jajamen hörni, nu har lise nyberg blivit en seriös buisniess woman! (stavas det så? äh skitsamma)
idag öppnade nämligen våran salong dörrarna för omvärlden och vilken saxess det blev!! ( höhöhö)

den här dagen hade iaf inte kunnat bli bättre än såhär och det är tack vare er mina nära och kära och alla andra små underbara människor i lilla kiruna :)

nu kan man ju inte bara låta bli och tänka på vad morgondagen kommer att erbjuda:)

jag vet någon som kommer sova som en stock ikväll och med det största smajlet man kan sova med utan att vakna........ME!!!





kärlek åt universum, PEACE!





jag idag på jobbet ,super glad pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sussi

GRATTIS till nyöppningen hoppas att ni hade en kanon dag, o jag hoppas att det fortsätter att vara full rulle på eran verksamhet framöver. Ha de kram

2010-09-02 @ 06:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0