Bruno!

oj vad dom senaste dagarna har gått fort!
 i lördags for ju jag och robbin till luleå och hämtade en jakt hund åt robbin, en norrbottenspets. men det tog nog bara 5 sekunder sen vart han min lilla bejbis!! nu går jag runt och kliar han och pussar han och matar han hela tiden, min lilla kille ska ha det bästa :) det blir nog ingen jakthund av han:P

idag har jag varit på jobbet och det var super kul som vanligt:) sen fick vi ju ett samtal som gjorde dagen ännu bättre men det ska jag inte avslöja ännu vad det handlar om...det får ni kanske se sen;)

nu ska jag och robbin ut och rasta bruno! fint väder det blivit föresten, jag fattar fan ingenting av detta väder. först är det svin kallt hela sommaren och nu helt plötslingt, i september, ja då blir det soligt och varmt??? ÖHHHHH..................




haha kolla in ögonen på både mig och bruno, man kan ju tro att vi är kineser!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0