mitt jobb är min hobby

sjukt ändå när man tänker på det. hur många är det som har det ?
nu när jag legat hemma och sjukat mig i 3 dagar från jobbet och mina fingrar kliar efter att få klippa/färga/styla nån!
men min sjukdom verkar inte gå över det blir nästan bara värre ju fler dagar som går, men imån är det fredag iaf och sen är det helg då måste man ju bara bli frisk!

fan nu kliar det i fingrarna på mig jätte mycket, kanske klipper min egen lugg i brist på annat?
nu är den väldigt lång och den faller oftast i mittbena, men man kanske skulle klippa en kort sne lugg, vad tror ni?

här är lite olika frisyrer/ färger jag haft genom tiderna

         
   
 
   
 



Herregud vad hände?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0